Pojištěncům OZP umíme zajistit komfort v komunikaci se zdravotní pojišťovnou i během nouzového stavu

Publikováno: 21.4.2023  

Na základě Usnesení vlády ČR o přijetí krizových opatření bude od 12. 10. do 25. 10. 2020 omezena provozní doba i na všech kamenných pobočkách Oborové zdravotní pojišťovny. Otevírací dobu lze zjistit na webu OZP v kontaktech, aplikace VITAKARTA si ale pojištěnci OZP mohou mnohem pohodlněji, a to přímo z domova online, vyřídit téměř jakoukoliv záležitost, kterou by jinak museli osobně řešit na pobočce.

Online komunikace, na které si OZP zakládá, je pro zdravotní pojišťovnu v dnešní době již nepostradatelným servisem, který může svým klientům poskytnout. Aplikace VITAKARTA je chytrým pomocníkem, který navíc nabízí i online medicínskou poradnu, Asistenční službu, zprostředkování vyhodnocení křivky EKG z chytrých hodinek či lékovou poradnu. Ve VITAKARTĚ můžete nahlásit i ukončení dlouhodobého pobytu v zahraničí, podat přehled OSVČ, nechat si zaslat nový průkaz pojištěnce, ohlásit změnu kontaktních údajů nebo se k OZP přihlásit.

Aplikace mVITAKARTA / VITAKARTA je dostupná:
 • Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.styrax.dol.android
 • iOS: https://apps.apple.com/cz/app/mvitakarta/id470845670
 • Web: https://www.ozp.cz/vtk

Se svými dotazy se mohou pojištěnci OZP obrátit telefonicky nebo e-mailem na klientská centra OZP po celé republice. Využít lze infolinku OZP 261 105 555 a k dispozici je také elektronická podatelna.

Otázky a odpovědi k častým dotazům, které společně řešíme, si můžete přečíst zde.