Virtuální pobočka je moderní způsob komunikace, který využívá i OZP

Tisková zpráva

26. dubna 2022

Oborová zdravotní pojišťovna (OZP) nově rozšířila služby v oblasti komunikace o Virtuální pobočku. Tento komfortní a moderní způsob vzdáleného spojení prostřednictvím videohovoru mohou využívat nejenom stávající klienti OZP, ale i ti potenciální, kteří mají o služby OZP zájem.

Virtuální pobočka OZP je vedle aplikace VITAKARTA, Infolinky OZP, WEB CHATU či elektronické pošty další formou, která, zejména pojištěncům OZP, přinese v komunikaci se zdravotní pojišťovnou větší komfort. "Vyřizování požadavků vzdáleně se stává celosvětovým trendem, a to díky změně klientských potřeb a rychlému nárůstu moderních technologií, které vzdálený přístup umožňují. OZP se dlouhodobě profiluje jako elektronická zdravotní pojišťovna. Kromě našeho klíčového nástroje - aplikace VITAKARTA, která již více jak 10 let nabízí uživatelům, našim pojištěncům, komplexní nabídku plnohodnotných služeb, sledujeme současný vývoj a hledáme další cesty pro snadnou, moderní a bezpečnou cestu komunikace," vysvětluje Ing. Radovan Kouřil, generální ředitel OZP. "Propojení jak s našimi klienty, tak i se zájemci o zdravotní pojištění u OZP prostřednictvím videohovorů, je další pohodlnou alternativou k fyzické návštěvě na našich kontaktních místech, která jsou důležitou součástí vztahu pojištěnec - zdravotní pojišťovna," dodává generální ředitel Radovan Kouřil.

Potřebujete poradit s vyřízením příspěvků na preventivní programy, s podáním Přehledu OSVČ či ohledně sjednání cestovního a úrazového pojištění, s přihlášením novorozence nebo chcete nahlásit změnu údajů a nemáte čas dojít si na pobočku?

Stačí si vybrat účel návštěvy, zadat čas a kontaktní údaje ZDE >>. Po vytvoření rezervace je odeslán zájemci o schůzku ověřovací e-mail a po jeho potvrzení obdrží odkaz pro připojení v daném termínu.

Pro komunikaci přes Virtuální pobočku OZP je potřeba mobilní telefon / tablet / notebook / počítač s přístupem k mikrofonu a kameře. V rámci videohovoru lze pomocí obrazovky sdílet i různé dokumenty.

Sledujte nás na: Facebook - Twitter - LinkedIn - Instagram - YouTube.

Kontakt pro média: Mgr. Nicol Lenertová - tisková mluvčí OZP - nicol.lenertova@ozp.cz, media@ozp.cz


Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví (OZP)

OZP je se 740 tisíci klienty třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v ČR. Své pobočky má ve všech krajských městech a spolu s dalšími klientskými centry je dostupná na více než 40 místech napříč Českou republikou. OZP poskytuje svým klientům nonstop Asistenční službu prostřednictvím aplikace VITAKARTA, která z pohodlí domova umožní pojištěnci využít veškerých služeb OZP, aniž by osobně navštívil kamennou pobočku. Svou dobrou pověst mezi zdravotnickou veřejností si OZP trvale zabezpečuje včasnou úhradou všech svých závazků. Pro veřejnost je pak atraktivní zejména tím, že nabízí široké spektrum služeb a vysokou kvalitu, profesionalitu a spolehlivost, s jakou jsou tyto služby poskytovány v optimální síti smluvních partnerů.