OZP má 6 800 nových klientů

Tisková zpráva

28. dubna 2020

Oborovou zdravotní pojišťovnu si do konce března za svou novou zdravotní pojišťovnu vybralo 6 763 klientů. OZP tak bude mít po aktuálním termínu pro změnu zdravotní pojišťovny o zhruba 1 294 pojištěnců více. Celkem zdravotní pojišťovnu změní 45 881 osob.

"Vítáme u nás všech našich 6 763 nových klientů! Děkuji jim za dobrou volbu a za důvěru, která nás zavazuje," říká Radovan Kouřil, generální ředitel Oborové zdravotní pojišťovny, a dodává: "Klientům jsme nabídli 2 000 Kč ročně na dentální hygienu, řada z nich ocenila také zjednodušení čerpání příspěvků na preventivní aktivity a produkty, když jsme zavedli kupon ve výši 500 Kč na prevenci, který bylo možné využít online prostřednictvím aplikace VITAKARTA i papírově na pobočce."

"Dlouhodobě stavíme na klientském přístupu, na kvalitě a perfektních službách a na vstřícnosti zaměstnanců. OZP má vysoce propracovaný systém elektronické komunikace s pojištěnci, proto nás nově vzniklá situace nezaskočila. Máme také velmi pozitivní ohlasy na naši informační kampaň i nové elektronické služby. Věřím, že se nám takové výsledky bude dařit opakovat i v dalších přestupních obdobích," dodává Miloslava Lukešová, obchodní ředitelka Oborové zdravotní pojišťovny.

S ohledem na mimořádnou situaci OZP obratem umožní čerpání těch benefitů, které byly časově omezené prvním čtvrtletím, i v podzimní vlně kuponů na prevenci. Ve druhém pololetí tak klienti budou moci využít příspěvek na dentální hygienu, na zdravé aktivity a produkty nebo také 1 000 Kč na očkování. Nadále budou samozřejmě pokračovat příspěvky z kreditů ve VITAKARTĚ, které je možné využívat po celý rok. Kredity OZP připisuje za preventivní návštěvy lékařů, za lehké sportování v akci Každý krok pomáhá, ale také například za využívání některých preventivních programů OZP.

"A právě na prezentaci našich celoplošných preventivních programů se chceme do budoucna zaměřit s větší intenzitou. Pomáhají včas zachytit rozšířené civilizační choroby, tedy často se vyskytující typy rakoviny nebo kardiovaskulární choroby. Tyto programy je u nás mimořádně snadné využívat, protože klienti je u partnerských zdravotnických zařízení nemusí hradit napřímo, protože platba lékařům odchází od nás. A takto nastavené programy máme mezi zdravotními pojišťovnami pouze my," dodává Miloslava Lukešová.

Již v prvním čtvrtletí letošního roku OZP například také svým klientům otevřela možnost konzultovat svůj zdravotní stav s lékařem online prostřednictvím aplikace VITAKARTA. Na položený dotaz odpoví nejdéle do šesti hodin praktický lékař a do 48 hodin specialista; reálná rychlost odpovědí je však výrazně vyšší. S lékařem mohou klienti OZP konzultovat i prostřednictvím telefonu nebo e-mailu Asistenta zdraví.

Zdravotní pojišťovnu změnilo v březnovém termínu 45 881 lidí. To je výrazně méně, než při posledním přestupním termínu, kdy k 1. 1. 2020 pojišťovnu změnilo přes 62 tisíc osob; předtím k 1. 7. 2019 pojišťovnu změnilo bezmála 52 900 lidí. "Na celkovém počtu klientů, kteří se rozhodli změnit svou zdravotní pojišťovnu, se tak zřejmě významnou měrou podepsala vládní opatření související s prevencí rozšiřování nemoci Covid-19 v České republice," konstatuje Radovan Kouřil a dodává, že OZP registrovala v posledních přestupních dnech markantní nárůst čistě elektronických přihlášek k pojištění u OZP.

Lidé, kteří se rozhodli změnit svou zdravotní pojišťovnu do konce letošní března, se pojištěnci své nové zdravotní pojišťovny stanou k 1. červenci 2020. Dalším termínem, kdy bude možné zdravotní pojišťovnu změnit, je 30. září 2020.


Změňte svoji zdravotní pojišťovnu a přihlaste se k OZP online během jedné minuty: www.chcidoozp.cz

VITAKARTA je dostupná:
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.styrax.dol.android
Apple: https://apps.apple.com/cz/app/mvitakarta/id470845670
Web: https://www.ozp.cz/vtk

OZP je s více než 730 tisíci klienty třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v České republice. Své pobočky má všech krajských městech a spolu s dalšími klientskými centry v řadě významných sídel v Česku je dostupná na celkem 40 pracovištích. OZP poskytuje svým klientům nonstop Asistenční službu a elektronickou komunikaci, zejména portál VITAKARTA, který umožňuje bezpečně využít služby nabízené OZP bez nutnosti osobní návštěvy pobočky.

Svou dobrou pověst mezi zdravotnickou veřejností si OZP trvale zabezpečuje včasnou úhradou všech svých závazků. Pro veřejnost je pak atraktivní zejména tím, že nabízí široké spektrum služeb a vysokou kvalitu, profesionalitu a spolehlivost, s jakou jsou tyto služby poskytovány v optimální síti smluvních partnerů.


Kontakt pro média: media@ozp.cz