OZP od pondělí 27.4. opět otevírá denně svá klientská centra

Tisková zpráva

27. dubna 2020

Od pondělí 27. dubna se Oborová zdravotní pojišťovna na svých klientských centrech vrací k běžné otevírací době. Již od středy 15. dubna byla pracoviště otevřena v omezeném režimu tři hodiny denně v pondělí a ve středu.

"Otevření poboček je především vstřícným krokem vůči těm našim klientům, kteří s námi v tuto chvíli nemohou komunikovat jinak, než při osobní návštěvě. Těch už je ale jen malá část. Většina našich pojištěnců vyřizuje své záležitosti prostřednictvím aplikace VITAKARTA. Jen v březnu ji využilo přes čtvrt milionu lidí," říká Radovan Kouřil, generální ředitel Oborové zdravotní pojišťovny.

"Ve všech našich pobočkách budou platit zvýšená hygienická opatření. Pečlivě desinfikujeme společné prostory, kliky, židle a zároveň jsou na všech přepážkách nainstalovaná ochranná plexiskla. Také požádáme klienty, aby při čekání dodržovali dvoumetrové rozestupy, měli nasazenou roušku či jinou ochranu úst a nosu a používali připravenou desinfekci rukou. Především chceme ochránit zdraví klientů i našich kolegyň a kolegů na pobočkách," říká Miloslava Lukešová, obchodní ředitelka Oborové zdravotní pojišťovny.

Výjimkou je pouze pracoviště v Praze v Tusarově ulici, které zůstane ještě týden uzavřené. OZP však svým klientům doporučuje, aby v souladu s opatřeními vlády pro své záležitosti nadále přednostně využívali elektronickou formu komunikace a plateb. Na svou pobočku také mohou před osobní návštěvou zavolat a ujistit se, zda je jednodušší vše vyřídit na dálku.

Bez osobní návštěvy mohou klienti své záležitosti vyřídit zejména prostřednictvím aplikace VITAKARTA. Ta umí zařídit prakticky vše, s čím by pomohli kolegyně a kolegové na přepážce. Je možné využít také elektronickou podatelnu prostřednictvím webu www.ozp.cz a také informační telefonní linku OZP. S medicínskými dotazy pak poradí Asistent zdraví, kterému lze zavolat, napsat email, anebo dotaz položit online právě prostřednictvím aplikace VITAKARTA.

Adresy a otevírací hodiny klientských pracovišť OZP naleznete zde: https://www.ozp.cz/#link-kontakty


Změňte svoji zdravotní pojišťovnu a přihlaste se k OZP online během jedné minuty: www.chcidoozp.cz

VITAKARTA je dostupná:
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.styrax.dol.android
Apple: https://apps.apple.com/cz/app/mvitakarta/id470845670
Web: https://www.ozp.cz/vtk

OZP je s více než 730 tisíci klienty třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v České republice. Své pobočky má všech krajských městech a spolu s dalšími klientskými centry v řadě významných sídel v Česku je dostupná na celkem 40 pracovištích. OZP poskytuje svým klientům nonstop Asistenční službu a elektronickou komunikaci, zejména portál VITAKARTA, který umožňuje bezpečně využít služby nabízené OZP bez nutnosti osobní návštěvy pobočky.

Svou dobrou pověst mezi zdravotnickou veřejností si OZP trvale zabezpečuje včasnou úhradou všech svých závazků. Pro veřejnost je pak atraktivní zejména tím, že nabízí široké spektrum služeb a vysokou kvalitu, profesionalitu a spolehlivost, s jakou jsou tyto služby poskytovány v optimální síti smluvních partnerů.


Kontakt pro média: media@ozp.cz