Virtuální pobočka je moderní způsob komunikace, který využívá i OZP

Publikováno: 26.4.2022   #novinky, #poradenství

Oborová zdravotní pojišťovna (OZP) nově rozšířila služby v oblasti komunikace o Virtuální pobočku. Tento komfortní a moderní způsob vzdáleného spojení prostřednictvím videohovoru mohou využívat nejenom stávající klienti OZP, ale i ti potenciální, kteří mají o služby OZP zájem.

Virtuální pobočka OZP je vedle aplikace VITAKARTA, Infolinky OZP, WEB CHATU či elektronické pošty další formou, která má zejména pojištěncům OZP přinést v komunikaci se zdravotní pojišťovnou větší komfort. Propojení jak s klienty OZP, tak i se zájemci o zdravotní pojištění u OZP prostřednictvím videohovorů, prakticky odkudkoliv, je další pohodlnou alternativou k fyzické, osobní návštěvě na kontaktních místech, která jsou důležitou součástí vztahu pojištěnec - zdravotní pojišťovna.

Potřebujete poradit s vyřízením příspěvků na preventivní programy, s podáním Přehledu OSVČ či ohledně sjednání cestovního a úrazového pojištění, s přihlášením novorozence nebo chcete nahlásit změnu údajů a nemáte čas si dojít na pobočku?

Stačí si vybrat účel návštěvy, zadat čas a kontaktní údaje ZDE >> . Po vytvoření rezervace je odeslán zájemci o schůzku ověřovací e-mail a po jeho potvrzení obdrží odkaz pro připojení v daném termínu.

Pro komunikaci přes Virtuální pobočku OZP je potřeba mobilní telefon / tablet / notebook / počítač s přístupem k mikrofonu a kameře. V rámci videohovoru lze pomocí obrazovky sdílet i různé dokumenty.