Klientská centra OZP se vrací ke své běžné otevírací době

Vážení klienti, od pondělí 15. února 2021 jsou pro vás všechny pobočky Oborové zdravotní pojišťovny opět otevřeny dle původní provozní doby. Přesto však prosím zvažte, s ohledem na současnou situaci, zda je pro vyřízení vaší záležitosti návštěva klientského centra opravdu nezbytná. Pokud se pro ni rozhodnete, doporučujeme ověřit si aktuální provozní dobu vámi zvoleného pracoviště v kontaktech.

Chraňte sebe i své okolí

I nadále platí zvýšená hygienická opatření. Při osobní návštěvě pobočky je proto nutné použít připravenou desinfekci na ruce, dodržovat dvoumetrové rozestupy a po dobu jednání mít zakrytá ústa i nos. Při překročení kapacity pobočky mohou být pojištěnci požádáni, aby vyčkali venku.

Elektronicky snadno a bezpečně

I když jsou vám klientští pracovníci OZP plně k dispozici, můžete většinu svých záležitostí vyřídit na dálku, ze svého domova, přes aplikaci VITAKARTA. Tento chytrý elektronický pomocník umí zprostředkovat prakticky vše, co potřebuje pojištěnec vyřídit na přepážce.

Se svými dotazy se můžete také obracet na Infolinku OZP, telefonní číslo je: 261 105 555.