Jsme tu pro vás z bezpečí vašeho domova

Vážení klienti,

zdraví je pro vaši zdravotní pojišťovnu na prvním místě. Proto jsme přijali preventivní opatření chránící jak vás, tak i zaměstnance OZP. Od pondělí 16. 3. jsou proto zavřená všechna naše klientská centra.

Denní provoz pojišťovny ale běží bez větších omezení dál. Situaci pečlivě sledujeme a vyhodnocujeme, kdy bude možné klientská centra znovu otevřít.

Prakticky vše vyřídíte z domova

Aplikace VITAKARTA vyřeší prakticky vše, s čím by vám jinak poradili i kolegyně a kolegové na přepážkách. VITAKARTA mimo jiné umožňuje:

VITAKARTU můžete využít také pro položení medicínského dotazu. Online poradna je tu pro vás nonstop v sekci Zdraví.

VITAKARTA je dostupná:

Kolegyně a kolegové z klientských center i další naši pracovníci jsou tu pro vás na telefonních číslech jednotlivých poboček, případně na infolince.

A využít můžete také elektronickou podatelnu nebo se na nás obraťte klasickou poštou na adresu ústředí OZP, Roškotova 1225/1, 140 00 Praha 4.

Otázky a odpovědi k častým dotazům, které společně řešíme, si prosím přečtěte zde.

Informace ke koronaviru

Pokud pociťujete příznaky podobné chřipce a máte podezření na možnou nákazu nemocí COVID-19, kontaktujte prosím telefonicky svého praktického lékaře, případně se obraťte na příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Se svými dotazy ohledně nemoci COVID-19 se můžete obrátit na našeho Asistenta zdraví 24 hodin denně na lince 844 111 000. Můžete využít také novou informační linku poskytující základní informace týkající se koronaviru na čísle 1212.

Aktuální informace najdete na webu ministerstva zdravotnictví koronavirus.mzcr.cz.

Společně to zvládneme

Vaše Oborová zdravotní pojišťovna