Co dělat při ztrátě, nebo zničení průkazu pojištěnce

Nahradit ztracený, nebo zničený průkaz pojištěnce (plastovou kartu) je celkem snadné. Tato situace má několik možných řešení.

  1. Pokud používáte aplikaci VITAKARTA, tak klientskou kartu ve fyzické podobě nepotřebujete - máte ji totiž přímo ve VITAKARTĚ a stačí ji u lékaře ukázat, stejně jako tu plastovou. Pod svým přihlašovacím účtem můžete mít uloženou i digitální kartu ostatních členů vaší rodiny.
  2. Druhou možností objednání karty nové. Po přihlášení do VITAKARTY klikněte na odkaz vpravo dole "Nabídka", dále Pojištěnec / Průkaz pojištěnce - a tam si můžete objednat vystavení nové karty. Opět - pokud máte pod svým uživatelským účtem přiřazené členy své rodiny, můžete požádat o novou kartu i pro ně.
  3. Pokud VITAKARTU nepoužíváte, požádejte o vystavení nové klientské karty buď přes infolinku 261 105 555 (pondělí až pátek 8 - 18 hodin), nebo elektronickou podatelnu na našich internetových stránkách, případně osobně na kterémkoli z kontaktních míst OZP.