Asistenční služba OZP - váš spojenec při konzultaci zdravotních potíží

Oddalovat konzultace s lékařem ohledně zdravotního stavu, a to ze strachu z koronaviru, může mít i fatální následky. Proto našim pojištěncům, kteří se nemohou dostavit osobně do ordinace lékaře, doporučujeme obrátit se při řešení dotazů ohledně svého zdraví na Asistenční službu OZP. Hlavním úkolem této nonstop služby je kromě poskytnutí klinických konzultací, vysvětlení lékových interakcí či zprostředkování názoru druhého lékaře, také zajištění dostupnosti zdravotní péče - vyhledáním či objednáním k lékaři. Asistenční služba během roku vyřeší více než 10 000 požadavků medicínského charakteru. Díky pohotovému jednání a profesionálnímu lidskému přístupu se tak obratem pojištěncům OZP dostává té nejlepší možné péče.

Asistenční služba je dostupná:

  • pojištěncům OZP - po snadné registraci do VITAKARTY na webu OZP
  • 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na lince 844 111 000 nebo prostřednictvím online medicínské poradny (k vyzkoušení zde) ve VITAKARTĚ na webu či v její mobilní verzi mVITAKARTA

Online medicínská poradna je provozovaná společně s uLékaře.cz. Bez osobní návštěvy ordinace se klientovi dostane do 6 hodin odpovědi od praktického lékaře, do 48 hodin od specialisty. Prostřednictvím medicínské poradny se lze také k lékaři objednat.

! Asistenční služba nenahrazuje Zdravotnickou záchrannou službu !

Stažení mobilní aplikace mVITAKARTA:

Facebook YouTube Twitter Linkedin
Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. O cookies    Rozumím