Asistenční služba OZP slouží nonstop již přes deset let

Za deset let svého provozu se Asistenční služba stala pro klienty Oborové zdravotní pojišťovny nepostradatelným pomocníkem při konzultaci zdravotních potíží. Ročně vyřizuje více než 10 000 dotazů, které se týkají nejenom klinických konzultací či vysvětlování lékových interakcí, ale i zprostředkování názoru druhého lékaře nebo zajištění dostupnosti zdravotní péče. Vloni, v rámci zlepšování svých služeb, posunula OZP Asistenční službu o další úroveň a rozšířila svou nabídku telefonických konzultací na lince 844 111 000 o možnost konzultovat zdravotní stav či objednat se online. Stala se tak první zdravotní pojišťovnou, která k takovému kroku přistoupila.

V rámci Online medicínské poradny, kterou bude i v dalších čtyřech letech pro OZP zajišťovat společnost MUDr. Tomáše Šebka - uLékaře.cz, je na dotazy pojištěnců připraveno odpovídat šest desítek praktických lékařů a tři stovky specialistů. Online objednání je možné ke smluvním poskytovatelům zdravotních služeb OZP po celé ČR.

Vzdálená konzultace s lékařem nenahrazuje vyšetření u lékaře, ale poskytuje pojištěncům OZP možnost dostat kvalifikovanou odpověď na otázky ohledně zdravotního stavu kdekoli a kdykoli. Odpověď praktického lékaře je garantována do šesti hodin, následná odpověď specialisty pak do 48 hodin, a to i o víkendu nebo během státních svátků. Pokud z položeného dotazu vyplývá, že by pojištěnec měl lékaře navštívit osobně, kontaktuje ho sestra a domluví se s ním na termínu návštěvy ordinace. Sestra do jednoho pracovního dne kontaktuje i ty klienty, kteří rovnou požádali o objednání k lékaři.

Online poradnu může v rámci Asistenční služby využívat každý pojištěnec OZP registrovaný ve VITAKARTĚ.

Klientem OZP se můžete stát během jedné minuty. Stačí vyplnit online přihlášku zde.