Informace o zpracování osobních údajů
Za účelem zvyšování kvality služeb OZP zpracovává nahrávky hovorů a to po výslovném souhlasu klienta provedeném volbou kontaktu na operátora. Klientův souhlas se zpracováním se vztahuje na všechny i citlivé osobní údaje obsažené v nahrávce hovoru.
Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Osobní údaje nejsou dále poskytovány třetím osobám. OZP provádí také zpracování osobních údajů obsažených v nahrávkách hovorů za účelem plnění zákonných povinností.
V případě, že s nahráváním a zpracováním údajů za účelem zvyšování kvality služeb klient nesouhlasí, může se se svým požadavkem obrátit na jakoukoliv pobočku OZP nebo zadat svůj požadavek přes elektronickou podatelnu.
Pokud klient souhlasí se zpracováním osobních údajů za účelem zkvalitnění našich služeb nebo pokud se jedná o požadavek, jehož plnění je OZP uloženo zákonem, a přeje si být spojen s operátorem, vybere si kontakt podle nabídky.
Telefonní informační centrum OZP zajišťuje informační servis pro klienty z celé České republiky. Poskytuje informace týkající se jak základní činnosti zdravotní pojišťovny, tak jejich zdravotních programů a benefitů. Poskytuje telefonickou pomoc při obsluze VITAKARTY. Konkrétní nabídka všech témat, která můžete komunikovat na naší infolince 261 105 555 je následující:
Vážený kliente, péče o vás je naším prvořadým úkolem. Plně ctíme a chápeme vaše právo volby týkající se nahrávání hovorů, ale abychom vám mohli poskytovat kvalitní a monitorovanou službu, jsou pro nás záznamy velmi přínosné. Děkujeme za pochopení.