Volná místa v OZP

Samostatný referent – specialista do odd. registru

Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví vypisuje výběrové řízení na pozici:

  • samostatného referenta – specialistu do odd. registru

Náplň práce:

  • administrativní činnosti spojené s agendou registru
  • zadávání registračních údajů dle požadavků klientů
  • spolupráce s oddělením kontroly plateb pojistného
  • zpracování došlé pošty
  • komunikace s klienty dopisem, e-mailem, osobně i telefonicky
  • kontrola platebních povinností a aktivní vyhledávání nesouladu
  • zpracovávání součinností, přihlášek, hromadných oznámení zaměstnavatele

Profil:

  • středoškolské vzdělání s maturitou a min. 3 roky praxe
  • základní orientace v zákoně o zdravotním pojištění
  • výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • dobrá znalost práce s PC (Word, Excel)
  • odpovědnost za kvalitní vyřizování agendy

Nabízíme:

  • příležitost zajímavé, odpovědné a samostatné práce
  • místo výkonu práce Praha 4
Odpovědět na inzerát

 

Koordinátor Asistenčních služeb

Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví vypisuje výběrové řízení na pozici:

  • koordinátor Asistenčních služeb

Náplň práce:

Realizace činností týkajících se zdravotní asistence a s tím spojené administrativy. Jedná se zejména o:
  • vyhledání lékaře nebo zdravotnického zařízení,
  • objednání k vhodnému lékaři,
  • konzultace zdravotních požadavků a komunikace s klienty,
  • koordinace řešení zdravotních dotazů,
  • komunikace s externími partnery a smluvními poskytovateli zdravotních služeb,
  • spolupráce na zajištění a realizaci zdravotně preventivních programů.

Požadujeme:

  • min. středoškolské vzdělání nejlépe zdravotnického zaměření,
  • praxi a všeobecný přehled ve zdravotnictví, znalost zdravotnické legislativy výhodou,
  • komunikační schopnosti a kvalitní písemný projev,
  • znalost práce na PC na dobré uživatelské úrovni (Microsoft Outlook, Word, Excel, orientace po internetu),
  • odolnost vůči stresu v komunikaci s klienty a při řešení jejich požadavků,
  • schopnost organizace své práce,
  • logické a systematické uvažování,
  • spolehlivost, pečlivý a zodpovědný přístup k práci,
  • týmovou spolupráci.

Nabízíme:

  • zajímavou práci za odpovídající finanční ohodnocení,
  • pružnou pracovní dobu 37,5 hodin týdně,
  • 5 týdnů dovolené a sick days,
  • příspěvek na stravování,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • práci na plný úvazek na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na neurčito,
  • místo výkonu práce Praha 4.

Nástup práce:

  • 1.11.2018, případně dle dohody
Odpovědět na inzerát

 

Analytik do ZÚ

Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

  • analytik do ZÚ

Náplň práce:

  • plánování a výpočty vztahující se k výdajové části zdravotní pojišťovny
  • zajišťování hromadného zpracování dat a následných statistických šetření
  • vytváření pravidelných periodických sestav
  • navrhování nových postupů při statistické analýze dat

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání (příp. student) - matematika, statistika nebo podobné obory
  • vysoká úroveň znalosti MS Excel
  • práce s databázemi
  • analytické myšlení, iniciativa
  • znalost programování - SQL dotazy

Nabízíme:

  • zajímavou, odbornou a perspektivní práci v příjemném kolektivu za odpovídající finanční ohodnocení
  • možnost práce na kratší úvazek, DPP nebo DPČ při studiu
  • místo výkonu práce Praha

Nástup práce:

  • nástup možný dle dohody
Odpovědět na inzerát

 

Odborný referent do zdravotního úseku

Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

  • odborný referent do zdravotního úseku

Co vás čeká

  • posuzování žádostí poskytovatelů zdravotních služeb o uzavření/rozšíření smluvního vztahu, kontraktace,
  • řešení námitek poskytovatelů ke smluvní dokumentaci a úhradovým dodatkům,
  • poskytování základních informací klientům,
  • vyřizování administrativy spojené se zajišťovanou agendou.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ,
  • výborné komunikační schopnosti jak v mluveném tak psaném projevu
  • zkušenosti/talent k psaní obsáhlé odborně zaměřené korespondenci
  • vztah k práci s čísly (schopnost analytického vyhodnocování dat výhodou)
  • dobrá znalost práce na PC (Windows, Word, Excel-vzorce, filtry, apod.) + schopnost naučit se pracovat v dalších specifických programech,
  • praxe ve zdravotnictví a znalost veřejného zdravotního pojištění výhodou,
  • odhodlanost a schopnost učit se nové věci, spolehlivost, pečlivost, samostatnost,
  • vysoké pracovní nasazení, odolnost proti stresu.

Co vám můžeme nabídnout

  • Zajímavou, odbornou a perspektivní práci v příjemném kolektivu za odpovídající finanční ohodnocení,
  • Pružnou pracovní dobu, 37,5 hod./týdně, případně možnost práce na zkrácený pracovní úvazek,
  • 5 týdnů dovolené,
  • stravenky,
  • příspěvek na penzijní připojištění, benefity,
  • místo výkonu práce Praha.

Kdy můžete nastoupit

  • Co nejdříve.
Odpovědět na inzerát

 

Facebook
Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. O cookies    Rozumím