Ocenění pro OZP

Kampaň OZP "Víte, kolik stojí Vaše zdraví?" obsadila 3. místo v hodnocení únorové tiskové reklamy časopisu Marketing&Media.

V dalším odborném titulu, měsíčníku Strategie, se kampaň OZP umístila na místě čtvrtém. V obou případech za sebou reklama OZP nechala velké značky, jako jsou například dominantní mobilní operátoři nebo se octla v dobré společnosti s nápaditou reklamou automobilek.

Kampaň "Víte, kolik stojí Vaše zdraví?" je zaměřena na osvětu nákladů na zdravotní péči, na edukaci klientů v používání portálu VITAKARTA ONLINE a kontrolu financí, které OZP platí za své pojištěnce.

Za dobu trvání kampaně zkontrolovalo prostřednictvím VITAKARTY na 40 tisíc klientů péči za více než 300 milionů korun.

 

 

Facebook
Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Souhlasím